درباره
فیلمرا کوششی است در مسیر اکتشاف و جستوجو در راستای فهمیدن اینکه در آنچه دیدهایم و شنیدهایم چه گذشته و اینکه آنچه تجربه کردیم اصلا چه بود. به عبارت بهتر فرض اصلی این است که این روایات بسیار جدی هستند و تصاویری که در طی مدت زمان روایت دیدهایم، صرفا توصیف احوالات تعدادی کاراکتر درمانده یا خوشحال نبوده است. بلکه شاید بیش از اینها بوده. سوالاتی از نوع:
- آیا آنچه دیدم، فقط برای سرگرمی بود؟
- آیا آنچه دیدم، چه ربطی به زندگی و باورهای من داشت؟
- آیا آنچه دیدم، صداقت داشت؟
- آیا آنچه دیدم، معنایی داشت؟
- آیا آنچه دیدم، افق نویی به من نشان داد؟